wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje, zwroty

Kontakt

  • NIP: 714-194-11-22
  • E-mail:biuro@skleppgr.pl
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Reklamacje, zwroty

Reklamacja uszkodzonej paczki lub wady jakościowej produktu

       Jeśli zakupiony towar został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy odesłać go wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji.
       W przypadku uszkodzenia mechanicznego paczki prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz odesłanie do nas jego oryginału z uszkodzoną paczką (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy!) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Jeżeli dostarczany towar, paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, a nie został sporządzony protokół szkody w obecności kuriera, reklamacja takich uszkodzeń jest bezzasadna i nie podlega odpowiedzialności odszkodowawczej.

       Warunkiem uznania szkody jest niezwłoczne odesłanie uszkodzonej paczki koniecznie razem z oryginałem protokołu szkodowego i poinformowanie Działu Reklamacji sklepu o takim zdarzeniu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.

      W przypadku reklamacji wad jakościowych towar zostanie wymieniony na nowy lub zwrócimy równowartość wadliwego towaru natychmiast po otrzymaniu przesyłki wraz z protokołem reklamacyjnym dostępnym na końcu strony. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

Wszystkie informacje na temat statusu zgłoszonej reklamacji udzielane są wyłącznie pisemnie pod adresem e-mail: reklamacje@skleppgr.pl

 

Wymiana niepasujących części

      Jeżeli zakupione części nie pasują np. z powodu modyfikacji fabrycznych bądź wtórnych, a zostały poprawnie dobrane (przez naszych konsultantów, na podstawie wszystkich danych pojazdu i producenta części), prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie (UWAGA: towar może zostać do nas zwrócony zgodnie z niżej zamieszczoną instrukcją lub zamieniony na inny tylko w ciągu 10 dni od dnia odbioru paczki). Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny (pod warunkiem, że wymieniane części nie nosiły żadnych śladów użytkowania i posiadają oryginalne, nieuszkodzone opakowanie). W przypadku odesłania towaru bez odpowiedniego zabezpieczenia przed zniszczeniem oryginalnego opakowania części lub stwierdzenia śladów montażu wymienianej części, towar zostanie ponownie nadany na koszt odbiorcy przesyłką kurierską.

      Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę sklep zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych na konto bankowe, wskazane przez Klienta za zakupione części lub akcesoria samochodowe. Jeżeli Klient rezygnuje z wymiany części niepasujących, czyli zakupu właściwych i dokonuje zwrotu bez zmiany na pasujące, sklep zastrzega możliwość potrącenia kosztu dostawy zamówienia dostarczonego w opcji darmowej dostawy.

      Zwrotu lub wymiany towaru (bez względu na przyczyny) można dokonać tylko pod warunkiem, że nie był on używany/montowany w oryginalnym opakowaniu; niezniszczonym, bez jakichkolwiek opisów, podpisów i nie oklejonym żadną dodatkową taśmą bezpośrednio na pudełku. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Za właściwe wysłanie towaru odpowiedzialny jest nadawca. Warunkiem uznania zwrotu przez Agromos jest oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna, które stanowi wypełniony kompletnie formularz zwrotu (znajdujący się na końcu strony). Koszty dostawy zwracanego, poprawnie dobranego towaru na podstawie oryginalnych katalogów producentów części pokrywa zamawiający. Na konto Klienta zostanie zwrócona równowartość odesłanego towaru. Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu wraz z paragonem. Koszt odesłania zwracanych produktów nie podlega zwrotowi. W przypadku uzyskania zgody sklepu na warunkową zamianę dostarczonych towarów lub ich zwrot po terminie (po upływie 10 dni), zastrzegamy w takich przypadkach możliwość potrącenia części środków z tytułu obsługi zwrotu.
 

Zwrot towaru

     Jeśli chcą Państwo zrezygnować z dokonanych w naszym sklepie zakupów z jakichkolwiek względów, istnieje możliwość odesłania części w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki i zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny (z wyłączeniem części odbieranych osobiście w naszym punkcie), zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r.

     Należy pamiętać, iż zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania ani montażu. Warunkiem koniecznym jest również dołączenie dowodu zakupu, który za każdym razem otrzymują Państwo w paczce wraz z towarem.  Opakowanie zwracanej części musi być właściwie zabezpieczone do transportu.
      Towar może zostać zwrócony wyłącznie w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki. Wszelkie zwroty muszą uprzednio zostać zgłoszone do Biura Obsługi Klienta mailowo. W przypadku zgody sklepu na zwrot części po upływie 14 dni, zastrzegamy w takich przypadkach możliwość potrącenia części środków z tytułu kosztów obsługi zwrotu.

Części elektroniczne i elektryczne oraz płyny nie podlegają zwrotom.

 

Żeby wymiana lub zwrot została zaakceptowana, bezwzględnie konieczne jest aby:

  • część była w idealnym stanie (nie używana, bez śladów montażu)
  • produkt musi być kompletny i nieuszkodzony
  • część może zostać zwrócona wyłącznie w swoim oryginalnym opakowaniu; niezniszczonym, bez jakichkolwiek opisów, podpisów i nieoklejonym żadną dodatkową taśmą bezpośrednio na pudełku bez dodatkowych zabezpieczeń jakimikolwiek naklejkami
  • opakowanie musi znajdować się w dodatkowym, ochronnym pudełku/kartonie do wysyłki (trzeba zwrócić uwagę aby części ciężkie i delikatne nie przemieszczały się, a całość byłą unieruchomiona), aby chronić produkt i jego oryginalne opakowanie podczas transportu
  • część należy zwrócić wraz z formularzem zwrotu, oraz załączonym do paczki dowodem zakupu !

Wszystkie odsyłane części bez dodatkowego zabezpieczenia ochronnego oryginalnych opakowań, oklejone taśmą, jakimikolwiek naklejkami, listami przewozowymi, opisane etc bezpośrednio na oryginalnych opakowaniach części, zniszczone podczas transportu powrotnego od Klienta, nie będą przyjmowane przez nasz magazyn.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl